reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomáš Urminský

Tomáš Urminský

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa mať na veci objektívny názor. Riadim sa hlavne zdravým rozumom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo sa bavíme o odpočúvaní

Tomáš Urminský

Prečo sa bavíme o odpočúvaní

„Galko odpočúval novinárov!!!“ Objavilo sa v nedeľu večer na Facebook-u a hneď v pondelok ráno sa vo všetkých médiách na Slovensku spustila lavína. Pekný začiatok nového týždňa, čo poviete? Všetko pekne pripravené, načasované a celý týždeň tak majú neprajníci dôvod na útočenie proti (teraz už bývalému) ministrovi obrany a vytĺkanie politických bodov. Povrchným pohľadom na túto kauzu by si človek mohol povedať, že je to len výsledok tvrdej práce novinárov, ktorí niečo vypátrali a tak, ako je ich povinnosť, to ihneď zverejnili. Ak si však zoberiem celkovú súčasnú politickú situáciu (dosiaľ realizovaný boj proti korupcii, pád vlády, nový vietor na politickej scéne, predčasné voľby), viac sa to podobá na mafiánsku objednávku proti nepohodlnému človeku než na poctivú novinársku prácu.

  • 25. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 517x
  • 2
Keď si niekto vytrvalo stojí za svojím názorom...

Tomáš Urminský

Keď si niekto vytrvalo stojí za svojím názorom...

Tento článok sa bude týkať momentálne asi najdiskutovanejšej politickej témy, ktorou je Euroval. Ja som proti Eurovalu a som rád, že je v našom parlamente strana, ktorá reprezentuje môj názor a stojí pevne za ním. Dôvody, pre ktoré som proti, sú v podstate tie, ktoré sú prezentované stranou SaS, sú dostatočne známe, a preto ich tu nebudem rozoberať. Čo ma však zaráža, je iná vec. Zaráža ma, ako sa správajú koaliční partneri strany SaS, ako aj vývoj tohto ich správania. Budem vychádzať najmä z informácií, ktoré prebehli médiami.

  • 21. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 798x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu